2016. május 5., csütörtök

Ami a filmből kimaradt: Haymitch története

Na, a múltkor felmerült ugyan a kérdés, hogy benne volt-e az adott képpár a filmben, de ez biztos nem volt. Pedig én szerettem a könyvekben, amikor picit megtudtunk Haymitchről.

Magával is ezt tették? – fordulok Haymitch felé.

– Nem... Az anyám és az öcsém... a barátnőm... Két héttel azután, hogy győztessé
koronáztak, már mindannyian halottak voltak – feleli. – Méghozzá azért a trükkért,
amit az erőtérrel csináltam. Nem maradt senki, akivel Snow zsarolni tudott volna.

Meglepő, hogy nem ölték meg – jegyzem meg.
Ugyan. Példát statuáltak velem. Hogy az ifjú Finnickek, Johannák és Cashmereek
tudják, mi történik egy győztessel, ha túl sokat problémazik – magyarázza
Haymitch. – De Snow tudta, hogy nincs a kezében semmi, amivel sakkban tarthat.

Amíg Peeta meg én meg nem jelentünk a színen.

A részletek Suzanne Collins: A Kiválasztott című regényéből származnak.

1 megjegyzés:

  1. Ezt a részt én is hiányoltam a filmből. Talán a Futótűz az a rész, ahol nagyon sok fontos részlet kimaradt. Például Haymitch viadala.

    VálaszTörlés