2016. május 11., szerda

Ami a filmekből kimaradt: "Nyugodtan megcsókolhatsz!"

Az Éhezők Viadalából nekem valóban hiányzott ez a párbeszéd, a könyvben nagyon szerettem. :)

Előbb feküdj mellém egy percre – suttogja. – Mondanom kell valamit. – Fölé hajolok, és az ép fülemet a szája felé fordítom. Csiklandoz, ahogy suttog. – Ne felejtsd el, hogy őrülten egymásba vagyunk zúgva, szóval bármikor nyugodtan megcsókolhatsz, ha kedved van.

Hirtelen felkapom a fejemet, de aztán felnevetek. – Kösz, majd észben tartom.

Forrás: Unicorn Feelings Tumblr

A részlet Suzanne Collins: Az Éhezők Viadala című regényéből származik.


2 megjegyzés:

  1. Haha, ez jó! :) Úgy szerettem a könyvben a barlangos részeket és párbeszédeiket. Kár, hogy a filmben olyan rövidre szabták.

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon szerettem ezt a részt! Kár, hogy kihagyták!

    VálaszTörlés