2016. augusztus 2., kedd

Szeptember 5-ig tart nyitva San Francisco-ban Az Éhezők Viadala Kiállítás

Napok óta keresem, merre folytatja útját Az Éhezők Viadala Kiállítása, amely az eredeti hírek szerint július 31-ig állomásozott volna San Francisco-ban. Azon a dátumon túl vagyunk és még mindig nincs hír a folytatásról. Tegnap aztán a Kiállítás oldalán a következő hírre bukkantam:


Az Éhezők Viadala: A Kiállítás bejelenti, hogy San Francisco-i nyitva tartását 2016. szeptember 5-ig meghosszabbítják. A Kiállítás eredetileg július 31-én zárta volna be kapuit, ám nagy népszerűségének köszönhetően egészen a Munka Ünnepének hétvégéjéig nyitva tart a Szépművészeti Palotában.
A hír egyébiránt május 18. óta van kinn, de most visszakerestem, a Twitterükön pl. nem jelezték, szóval nem is meglepő, hogy elsiklottam felette.

1 megjegyzés:

  1. Már a címből arra következtettem, hogy akkor biztos népszerű. Bárcsak lehetőségem lenne elmenni rá, testközelből megnézni a jelmezeket stb., de tudom, ne csorgassam a nyálam az álmomon :D

    VálaszTörlés