2011. december 1., csütörtök

Isabelle Fuhrman kérdezz-felelek

Isabelle Fuhrman, a Clove-ot alakító fiatal (14 éves) színésznő egy rögtönzött kérdezz-feleleket rendezett Twitter oldalán, amely kérdések közül a legjobb Éhezők Viadalára vonatkozóakat kiválogatta a Hungergames DWTC [Down with The Capitol] oldalának szerkesztője, nekem már csak az a dolgom, hogy lefordítsam :)


Mikor kezdtél színészkedni?
Mindig szerettem különböző karakterek bőrébe bújni, úgyhogy szerintem mondhatom, hogy világéletemben színészkedtem!

Mi a kedvenc jeleneted Az Éhezők Viadalában?
Mindig is szerettem a Bőségszarunál folyó harcot a könyv [a Viadal] elején. 

Nagyon izgatott voltál, hogy szerepelhetsz Az Éhezők Viadalában?
Alig tudom elhinni, hogy benne vagyok! Nagyon izgatott vagyok miatta!

Milyen volt Jennifer Lawrence-szel dolgozni?
FANTASZTIKUS! Jennifer csodálatos színésznő és tökéletes Katniss. És nagyon vicces is!

Mi volt a legjobb buli a forgatáson?
Megtanulni a kaszkadőrmutatványokat! És hogy ilyen fanasztikus szereplőtársakat ismerhettem meg és jó barátokat szerezhettem.

Milyen volt Alexander Ludwiggal együtt dolgozni Az Éhezők Viadalában?
A lehető legjobb volt együtt dolgozni Alexander Ludwiggal. Nagyon aranyos és tök vicces. Olyan, mintha a bátyám lett volna! <3

Van rá esély, hogy legyen Clove poszter? Szerintem nagyon jól néznél ki egy olyan poszteren!
Nem tudom. Várunk, és majd meglátjuk.

Ki a kedvenc szereplőd Az Éhezők Viadalában?
CLOVE. Hahaha. Katniss a kedvencem. Mert olyan összetett [személyiség].

Mit gondoltál, mikor először láttad az előzetest?
Nagyon izgulok, alig várom, hogy láthassam a filmet! Nagy rajongója vagyok a könynek, és az előzetesben pont azt kaptam, amire vártam. 

Milyen volt Josh-sal forgatni?
Fantasztikus! Tökéletes Peeta lesz. Épp olyan elbűvölő és vicces ő is, mint a karaktere.

Ha te is igazi kiválasztott lennél, meddig tartanál ki a viadalban?
Nem tudom. Nem hiszem amúgy, hogy túl sokáig bírnám. Attól is függ, mit tudnék megszerezni a Bőségszaruból. 

Mit gondolsz a trilógia végéről? Neked tetszett? Vagy kicsit csalódott voltál?
Nekem nagyon tetszett a vége. Az Epilógus volt a kedvenc fejezetem a Kiválasztottban.

Ha találkozhatnál valamelyik Éhezők Viadala karakterrel, ki lenne az? 
Ruta.

Olvastad Az Éhezők Viadalát már azelőtt, hogy kiválogattak a szerepre, vagy csak az után olvastad el a könyvet?
Sokkal hamarabb olvastam a könyveket. Valószínűleg én vagyok a legőrültebb Éhezők Viadala rajongó.

Team Peeta vagy Team Gale?
Az első könyvben Gale-t szerettem jobban, meg a második könyv első felében is, de a Kiválasztott után tudtam, hogy Peeta az én esetem.

Hogyan készültél fel Clove szerepére? Keményen kellett edzeni?
Igen! Néha napi 8 órát is! De ez volt a legjobb hangulatú edzés, amelyen életemben részt vettem.

1 megjegyzés: