2011. december 22., csütörtök

Éhezők Viadala ajándéktárgyak

Nos, karácsony környékén elkerülhetetlen, hogy elő ne vegyük a témát. Lesznek köztük jobbak, gagyibbak, giccsesebbek, de mind Éhezők Viadalás. Pedig még kint sincs a film.

Pólók. Katniss-es, fecsegőposzátás, a harmadikon Katniss Rutának énekelt dala van, jó az utolsó meg nem is póló, hanem pulóver.




A megjelent, és megjelenő kiadványokról és a karakterposzterekről már volt szó. Ezek (már ami a kiadványokból megjelent + a karakterposzterek) megvásárolhatóak, éppúgy, mint a 16 hónapos naptár is. Talán még nem késő :)


Fecsegőposzátás dísztűk, kitűzők, medálok. Hogy ezeknek mekkora divatja lesz 1-2 éven belül, szerintem nem kérdéses:






Mindenféle ékszerek. Fülbevalótól a gyűrűn át a karkötőig. Azért ez a Peeta-féle igazgyöngy medál nagyon szép!!





Karácsonyfadíszek. Bevallom, engem ezek elég váratlanul értek, de muszáj beraknom. :))





Kézzel festett poharak és borospoharak:



Cipők, táskák, de van Katniss térdzokni is!






Ja, és az óra. (Vagy ez csak karkötő??) 



A lista közel sem teljes, úgyhogy ha gondoljátok, a forrásokban érdemes még nézelődni. Főleg az Etsy.com-on vannak nagyon klassz dolgok még.

És a lista végigböngészése után azért megkérdezem: ki milyen HG ajándékot szeretne - karácsonyra??? :)))

Források:

16 megjegyzés:

  1. Mindet elfogadnám de komolyan :D Alig várom, hogy lehessen majd ilyeneket kapni a boltba és nem érdekel ha kiröhögnek hogy hülye kis rajongó vagyok és büszkén fogom viselni őketxd De nekem nyakláncom lesz hamarosan. Az egyik barátnőm égetett gyurmából mindenféle medált tud csinálni és megkértem h csináljon nekem is ilyet hogy majd a moziba felvehessem mikor megyek és jeee :D:D

    VálaszTörlés
  2. OMG a poharakat és a táskákat szívesen elfogadnám :D
    és egy olyan fecsegőposzátás karkötő is nagyon jó lenne :D
    remélem ha a film/könyvek itthon is jobban népszerűek lesznek, majd lehet kapni Magyarországon is :)
    egyébként minden nagyon szép szerintem :)
    külön tetszik hogy nem a szereplő színészek arcával aggadták teli a dolgokat és így sokkal szebbek lettek. Meglepő, de én még a díszeket is kiraknám a fára mert gyönyörűek ;)
    puszi.

    VálaszTörlés
  3. jaj a karkötő helyett kitűzőt akartam írni :P :$

    VálaszTörlés
  4. A poharak nekem is bejövősek, a karácsonyfa díszek közül is az utolsó kettő tetszik nekem is :)
    Ja, meg a fülbevalók :)

    VálaszTörlés
  5. Omgomgomgomg Mennyország *.*

    VálaszTörlés
  6. A karácsonyfadísz már nem túlzás? Amúgy a poharak,A táska És a kitűző nekem is bejön.

    VálaszTörlés
  7. Amúgy papírból és celluxból,fekete,sárga,kék,piros ceruzából na meg a biztosítótűből egész szép kis kitűzőt tákoltam.( Elképzeltem színesen a fecsegőposzátát meg a nyilat a könyv alapján)

    VálaszTörlés
  8. Lehet,hogy drágák lesznek a cuccok,mert így több lenne majd a nyereség.

    VálaszTörlés
  9. Hogy mi a túlzás, azt mindenki maga ítéli meg. Én valószínűleg a pólókat is max alváshoz hordanám. Az is valószínű, hogy a cuccok drágák, a forrásoknál tudsz tájékozódni az árakról. Viszont senkire semmit nem akartam ráerőltetni, érdekességképpen hoztam a gyűjteményt! :)

    VálaszTörlés
  10. Medált vagy dísztűt lehet Magyarországon kapni??

    VálaszTörlés
  11. ÓÓÓ megvesznék egy olyan medáléért... :DD de az a táska is nagyon jóóó :)

    VálaszTörlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  13. Hello tényleg nagyon jó cuccok de a kitüző mindent visz ilyet már lehet kapni itthon is?

    VálaszTörlés
  14. szia! nagyon jok a cuccok én már vettem fecsegőposzata kitűzőt a neten lehet rendelni sok sikert ;)

    VálaszTörlés
  15. magyarországon hol lehet venni?ilyen cuccokat?

    VálaszTörlés
  16. Pár Éhezők viadala karkötő itt is megtalálható:

    http://www.filleres-honlap.hu/karkoto_81/ehezok_viadala_karkotok_108

    VálaszTörlés