2016. július 8., péntek

Lori Petty a kezdő Jennifer Lawrence-ről

Egy nagyon helyes kis interjú jelent meg Lori Pettyvel - az Orange is The New Black aktuális évada kapcsán -, Jen egyik első filmjének, a The Poker House-nak a rendezőjével, amelyben Jennifer Lawrence-ről is beszélt.

Jennifer Lawrence és Lori Petty

Milyen kérdéseket tett fel a fiatal Jennifer Lawrence élete első filmforgatásán?
Lássuk csak. "Mi ez?", "Úgy érted a lemez?" Nem emlékszem, hány éves lehetett - 16? 17? De mondtam, hogy "Pörögjünk, vegyük fel és tudjuk le ezt a jelenetet.", miközben már másik jelenetet készítettek elő. Szerettem volna, ha Jen elővesz egy Isaac Hayes lemezt, felnyitja a lemezjátszó tetejét, beteszi a lemezt, ráteszi a tűt, lezárja a fedelét és elsétál. Csak el kellett indítania a lemezt. Majd mondtam, hogy "Felvétel!" Ő meg csak ott állt. Akkoriban még filmszalagra vettünk fel, olyan, mintha ez lenne az utolsó filmszalagon rögzített film, nem? Mondtam, "Bébi, tedd fel a lemezt!", de Jen csak ott állt és nem nézett rám. Megkérdeztem, "Mi a gond, drágám?", mire ő: "Nem tudom, mi ez." Mire én, "Basszus, ne haragudj!" Ez még azelőtt volt, hogy a bakelit újra divatba jött volna. Jen nem volt hülye, csak egy kamaszlány volt, aki nem látott azelőtt bakelit lemezt.

Sejtette, hogy Jennifer Lawrence csillaga olyan magasra emelkedik majd, amilyen magasra végül emelkedett?
Ó, hát persze! Szexi, szőke hajú, a kamera imádja. Egyáltalán nem fél a kamerától - ő még csak nem is játssza meg magát a kamera előtt. A kamera egyszerűen felzabálja. Nagyon jók az ösztönei. Sok mindent tanítottam neki három hónap alatt. Nem gondolom, hogy bármi is ezen múlt volna, de igyekeztem átadni neki sok mindent, amit nekem is megtanítottak.
Forrás: HuffingtonPost

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése