2016. július 27., szerda

Holnap este Az Éhezők Viadala a Film+-on

Szokás már minden nyáron, hogy leadják a TV-ben Az Éhezők Viadala TV-ben adható filmjeit. Idén (nyáron legalábbis) ugyan A Kiválasztott 2. részét még ne várjátok, de szerintem az első három filmet megnézhetik TV-ben (is) a nosztalgiázni vágyók.

A 2012-ben megjelent, Gary Ross rendezésében készült első filmet, Az Éhezők Viadalát holnap, július 28-án, csütörtökön este 20:45-től nézhetitek meg a Film+-on. Ezúttal az első ízelítőt nézhetitek meg a filmből, ami nekem különösen maradandó élmény, hiszen ezek voltak a legelső (mozgó)képkockák, amit mi rajongók láthattunk az első filmből.


Úgy látom, kicsit kevesebben vagyunk, mint az elmúlt évek hasonló időszakában (érthető módon persze), úgyhogy chat-et és hasonlót nem tervezek, részben mert nem is nagyon leszek gép- és TV-közelben, de persze nem tilos kommentelni ehhez a bejegyzéshez, majd igyekszem figyelni (telefon azért lesz nálam :) és kiteszem a kommenteket vagy ha úgy érzem, feloldom a moderálást, hogy lehessen beszélgetni, ha van rá igény.

4 megjegyzés:

  1. Köszi h szóltál Ha úgy adódik megnézem

    VálaszTörlés
  2. Én biztos nézni fogom! 😊

    VálaszTörlés
  3. Tervezek én nosztalgiázni de azt rendesen elő akarom készíteni és max 2 évvel később, hogy addigra elfelejtsek részleteket mind a könyvből, mind pedig a filmből.
    Szóval ha két év múlva is lesz ilyen, itt leszek és nézni fogom ;) Persze most is itt vagyok, csak nem fogom nézni

    VálaszTörlés
  4. Hát, nekem végül Tv-m nincs, netem is csak telón, de wifiről be se akart engedni bloggerre...
    Azért jó szórakozást annak, aki tudja nézni! A Futótüzet jövő héten nézni szeretném, de oda is közbejöhet még program. Meglátjuk.

    VálaszTörlés