2016. február 13., szombat

Willow Shields és Elden Henson Twitter kérdezz-felelek

Múlt héten jeleztem, hogy a ma San Francisco-ban megnyíló Éhezők Viadala Kiállítás jegyében a héten egy Twitter kérdezz-feleleket rendeznek a sorozatban Katniss kishúgát, Primet alakító Willow Shields-szel és a néma Pollux-ot játszó Elden Hensonnal. Na, ennek anyagát olvashatjátok most, szerintem igen klassz kérdésekkel. De azért csókoltatom, aki kitalálta, hogy már ezt sem lehet bepötyögni, ugyanis a Twitteren kicsi videócskák formájában osztották meg a válaszokat...


Melyik a kedvenc idézetetek a sorozatból?
Willow: Az én kedvenc idézetem a teljes sorozatból természetesen a "Soha ne hagyjon el benneteket a remény!"

Mit szóltatok, amikor megtudtátok, hogy szerepelhettek Az Éhezők Viadalában?
Willow: Nekem még a meghallgatáskor megmondták, hogy megkapom a szerepet, szóval azonnal nagyon izgatott lettem. 
Elden: Én össze voltam zavarodva, mert nekem igazából nem volt meghallgatásom, szóval nagyon zavarodott voltam, amikor felhívtak a szerep kapcsán, de nagyon izgatott is ugyanakkor.


Ha megmenthetnétek egy karakter életét a filmekből, ki lenne az?
Willow: Személy szerint nagyon elszomorodtam, amikor Ruta meghalt, leginkább azért, mert Amandla Stenberggel nagyon jó barátnők lettünk, nagyon közel kerültünk egymáshoz a forgatáson.
Elden: Én Wes [Catham] karakterét, Castort tartanám életben, hiszen a filmekben ő a testvérem.

Elden, melyik jelenetet forgattad utoljára és mit éreztél, amikor Francis Lawrence rendező kimondta, hogy VÉGE?
Elden: Az általam forgatott utolsó jelenet valami olyasmi volt, amikor rohantunk a csatornákban, én pedig nagyon izgatott voltam, mert végre hazamehettem, hogy együtt lehessek újszülött fiammal, de szomorú is voltam, amiért vége, mert ez volt életem legjobb élménye.

Hogy érezted magad az utolsó forgatási napodon?
Willow: Az én utolsó napom hihetetlenül szomorú volt, mert aznap a halálomat vettük fel, és amikor Francis kimondta, hogy vége, több száz színész kezdett tapsolni, ujjongani miattam, én pedig majdnem elsírtam magam, mert nagyon jól esett a szereplőtársak és a stábtagok szeretete és az egész csodálatos volt.


Elden, milyen volt a két filmet közvetlenül egymás után leforgatni? Nehéz vagy könnyű volt ez számodra?
Elden: Nagyszerű volt. Nem volt nehéz vagy könnyű, inkább egy olyan új élmény volt, amihez hasonlót nem csináltam korábban.

Willow, milyen terveid vannak az elkövetkezendő 10 évre?
Willow: 10 éven belül el szeretnék érni oda, hogy többet színészkedek, mint gondoltam volna és lehetőség szerint rendezzek is és úgy nagy általánosságban filmforgatással foglalkozzak.

Mi tetszik nektek legjobban Az Éhezők Viadala Kiállításon?
Willow: Nekem a Fecsegőposzáta kitűző tetszik a legjobban a Kiállításon, mert annak volt a legnagyobb szerepe abban, hogy Jennel olyan közel kerültünk egymáshoz.
Elden: Az én kedvencem a Kiállításon a saját szakállamról készült kép, mert nagyon szerettem azt a szakállat és most nagyon hiányzik. Most megpróbálom újra megnöveszteni, de nagyon lassan halad.

Elden, ha lenne rá lehetőséged, melyik másik karaktert játszanád el szívesen a sorozatban és miért?
Elden: Valószínűleg Haymitch-et választanám, mert ő egy nagyszerű karakter, és nagyon jó buli lehet.

Willow, ki a te kedvenc karaktered a tieden kívül és miért?
Willow: Az én másik kedvenc karakterem - Polluxon kívül - Johanna Mason. Részben azért, mert nagyon bírom Jena Malonét, másrészt pedig azért, mert Johanna egy nagyon vagány csaj, akit nagyon kedvelek.

Mi hiányzik legjobban Az Éhezők Viadala időkből?
Willow: Nekem határozottan a stábtagok hiányoznak a legjobban, mert olyanná váltak, mintha a családom lennének, mintha Jen a nővérem lenne és ilyenek.
Elden: Valóban nagyon családias a hangulat, sokat viccelődtünk, poénkodtunk is.


A trilógia mely könyvének forgatását élveztétek legjobban?
Willow: Szerintem nekem az első film forgatása volt a kedvencem, mert akkor még minden újdonság volt számomra és ez tíz évesen nagyon izgalmas volt.
Elden: Én A Kiválasztott 2. részét élveztem a legjobban, mert nagyon jó buli volt, és nagyon izgalmas a sok pörgés.

Willow, melyik volt a legjobb közös pillanatod a többi szereplővel?
Willow: Volt egy alkalom, amikor együtt forgattam Jennel, Woody Harrelsonnal, Philip Seymour Hoffmannal és Jeffrey Wright-tal és arról beszélgettünk, hogyan fedeztek fel minket és hogy kerültünk bele ebbe a szakmába, és számomra ez egy nagyszerű pillanat volt, mert nagyon jókat nevettünk így együtt. 

Willow, ha lehetne valami szupererőd, mi legyen az?
Willow: Ha választhatnék, repülni szeretnék, hogy eljuthassak bárhova, ahova csak lehet és láthassam a világot.

Mi volt a legjobb és a legrosszabb dolog karaktereitek alakítása során?
Willow: Számomra az volt a legjobb, hogy majdnem minden jelenetemet Jennel együtt forgathattam, ami nagyon király volt, a legrosszabb pedig rengetegszer kellett sírnom a jeleneteim során.
Elden: Nekem az volt a legjobb, hogy egyáltalán nem volt szövegem, ami azt jelentette, hogy nem kellett szöveget magolnom, és részt vennem az utószinkron munkákban, a legnehezebb pedig az a rengeteg rohangálás volt a forgatás vége felé. Nem igazán voltam formában.

Willow melyik volt a legemlékezetesebb jeleneted a sorozat filmjeinek forgatása során?
Willow: Van egy jelenet, aminkor az óvóhelyen beszélgetünk Katniss-szel, aminek felvétele nagyon emlékezetes volt számomra, mert nagyon sokat szórakoztunk közben és mi magunk is sokat beszélgettünk, ami nagyon jó volt.

El tudjátok fütyülni a Fecsegőposzáta füttyjelet?
Willow: Én nem tudom elfütyülni, ha megpróbálom, az X-Akták zenéjére emlékeztet.
Elden: Igazából én sose próbáltam. [Megpróbálja.] Még csak fütyülni sem tudok.

Melyik a kedvenc Éhezők Viadala kötetetek és miért?
Willow: Az én kedvenc kötetem az első könyv, mert itt kezdődik el az egész történet.
Elden: Nekem a harmadik kötet a kedvencem, hisz itt jelenik meg az én karakterem is.

Tettetek el valamit a forgatásról?
Elden: Én nem tettem el semmit, mert becsületes ember vagyok, de Wes [Catham] az összes alsógatyát eltette, amit felvett, sőt egyik alkalommal mondtam is neki, hogy hagyj már fel azzal, hogy minden alsógatyát elteszel, mire azt válaszolta, "De hát amúgy olyan drága!"

Melyik volt a kedvenc jelmezetek a filmekben?
Willow: Az én kedvenc jelmezem Katniss egyenruhája volt az utolsó filmben, az nagyon klassz volt.
Elden: Nekem legjobban Caesar [Flickerman] öltönyei tetszettek.

Melyik volt a legfélelmetesebb pillanat számotokra Az Éhezők Viadala filmek forgatásán?
Elden: Számomra az volt a legrémisztőbb, amikor a lebombázott 12. körzetben forgattunk, és nagyon távol kerültünk az alaptábortól, ahol a kamionjaink voltak és az valahogy nagyon-nagyon rossz volt. Nem gondoltam volna, hogy sikerül végigcsinálnom a forgatást, de végül sikerült.
Forrás: @TheHungerGames

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése