2015. május 26., kedd

Bréking News: Josh Hutcherson Budapesten

Na szóval az van, hogy sokunk/sokatok kedvence Budapesten időzik. Nem tudom meddig, azt viszont igen, hogy miért: Ron Howard az Inferno című filmjét forgatja itt, Josh pedig ugye együttműködik vele a Project Imagination: The Trailer című munkában, amely során, ha emlékeztek, bárki küldhetett be előzetest egy általa kigondolt történetről. Ezen munkák közül Howard és Josh Hutcherson választanak egyet, a győztest és azt elkészítik profi technikával és Josh főszereplésével. Nos, mostanában történik ez a kiválasztás, és mivel Howard itt dolgozik, Josh is utána jött. Íme egy kép is ennek tanúbizonyságául:

Forrás

Innentől kezdve tessék nyitott szemmel járni a fővárosban és ha készítettek közös képet Josh-sal, küldjétek el, szívesen kiteszem, ha szeretnétek.
Peetának köszönet a tippért, forrásért, bizonyítékokért!! :)

23 megjegyzés:

  1. Ez annyira de annyira hihetetlen,hogy kis hazánkba csomó híresség ellátogat :O és josh, ilyenkro áldom az eget,hogy nem Pesti vagyok,de igen akinek van lehetősége,csináljon képet:))) Bi Isten felmennék,ha nem érettségi közepén lennék -.- :)) Ancsi hátha neked vagy másnak sikerül :)

    VálaszTörlés
  2. De jó!!! Nagyon jó lenne vele találkozni!
    Bori

    VálaszTörlés
  3. hétvégén pesten leszek, nyitott szemmel fogok járni :) ncsi

    VálaszTörlés
  4. Úramisten! Én pesti vagyok, eskü holnap egész nap kiülök a városba és sétálok egész nap. :| De amilyen szerencsétlen vagyok ilyen térbe, biztos, h nem futnék vele össze. :(

    VálaszTörlés
  5. Ezt most kihagyom, na de majd Londonban :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDD
      Akkor lehet hogy összefutunk? :DDD

      Törlés
    2. Mentek Londonba a premierre? :) Én is akartam, de nincs kivel :(

      Törlés
  6. Ma már Madridból jelent meg kép Joshról, szóval hamar továbbutazott a srác :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Off: Mikor változott meg az e-mail cím?

      Törlés
    2. hol jelent meg róla az a friss kép?

      Törlés
    3. Máté: Valami átállás van a Mailbox-nál. A hétvégén még láttam a leveleim (illetve akkor nem érkezett semmi), tegnap viszont reménytelen volt belépni, ezért tettem ki a másik címet.

      Törlés
    4. De ma már be bírtam lépni, visszaállítottam, lehet írni megint a mailbox-ra. És igen, látom a tegnap odaérkezett levelet Andrew-tól és Kingától, nyugi :)

      Törlés
  7. Ó!:O Akkor már tovább is állt?:( Pedig már riasztottam a fővárosi barátaim. :/

    VálaszTörlés
  8. Kata: amiket Te posztoltál, azokat forgatási képeknek nevezik. És egy éve már kinn voltak.

    VálaszTörlés
  9. Én Kata? Mert én nem posztoltam semmit...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ha nem tudsz róla, akkor másik Kata :)
      Lényeg, hogy ezen a néven linkelt valaki két képet és kérdezte, hogy azok nem jelenetfotók-e. Linkeket ugye nem teszek ki, de válaszolni válaszoltam.

      Törlés
    2. Ó értem, hát nem én volatm, na mindegy.:)

      Törlés
  10. Jövőhéten megyek Pestre!!!:O Jajj Istenem,kérlek legyen addigra még ott!^^ Bármit megadnék már csak azért is hogy láthassam!<3

    VálaszTörlés
  11. Wáá,most olvasom a kommenteket:(( Ez nem lehet igaz...

    VálaszTörlés
  12. Basszus találkozni akarok veleeeeee!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés